Archiwum miesięczne: Marzec 2011

17.12.2011 JEZIORO POWIDZKIE

Sobota była dniem, gdzie spragnieni chęcią do nurkowania pojechaliśmy nad jezioro Powidzkie ok 100km od Bydgoszczy. ugg homme pas cher Mimo złej pogody, siąpiącego deszczu i 6 stopniowego chłodu postanowiliśmy zanurać w Powidzu. air jordan 31 Woda miała 6 stopni przy powierzchni, na ok 30 metrach 4,5. Fjallraven Kanken Big Spędziliśmy pod woda 70 minut co pozwoliło nam zobaczyć zatopione atrapy samolotu, lódki na 26m i poćwiczyć pływalność na ścieżce nurkowej. nike soldes running Widoczność tego dnia sięgała ok 8 metrów, co jak na tę porę roku jest naprawdę zadowalająca. Mieliśmy do testowania najnowsze skafandry suche firmy Kallweit, które sprawdziły się znakomicie. ugg bottes Długie nurkowanie wynagrodziło nam widok braku życia pod wodą.

Permalink do tego artykułu: http://podwodna-bydgoszcz.pl/?p=248

2011.09.12-24 TENERYFA

Wrześniowy, zasłużony urlop postanowiliśmy spędzić na wyspach kanaryjskich. Padło na największą wyspę tego archipelagu – Teneryfę. adidas chaussures pas cher Bukowanie biletów, załatwianie willi z basenem, wyżywienia i w drogę. ugg soldes 15 dni na rajskiej wyspie zapowiadało się wyśmienicie. Po 5-cio godzinnym locie (świetny pilot) już byliśmy w 30 stopniowym upale. ugg pour homme pas cher Transfer do kwatery, szybka wyżerka i na plażę. nike air max tn soldes FF14 gil O nurach nie było mowy, trzeba odczekać 24h więc łapiemy słońce gdy w kraju 15 stopni i deszcz!

Szybki rekonesans po lokalnych bazach nurkowych i decyzja podjęta – Aqua Marina w samym centrum deptaku nad oceanem.
Wykonaliśmy łącznie 4 nurkowania (niestety nie jest tanio 35 euro za nura), lecz to co można było zobaczyć pod woda przeszło nasze najśmielsze oczekiwania!
Pierwszego dnia olbrzymie żółwie, krążące wśród nurków niczym niemieckie messerschmitty za Drugiej Wojny Światowej, majestatycznie i dumnie spoglądające na nurków. nike homme solde Woda 25 stopni, więc zwykła pianka 3mm i kaptur – ciepełko!!!
Kolejne nurkowania powalały na kolana. Ogromne płaszczki, delfiny, niesamowite ławice, mureny, jeżowce i mnóstwo odmian ryb! Gdyby nie specyficzny szary piasek i wszędobylskie skały można by pomyśleć, ze to Egipt! Kilku instruktorom udało się całkiem solidnie „przegłębić” sięgając prawie 5 z przodu (pozdrowienia dla Sikora). Temperatura wody na tej głębokości to 23 stopnie – miodzio!
Kolejne nurkowanie nas powaliło na kolana. W silnym prądzie, uwiązani do skał przy pomocy lin, na 18 metrach podziwialiśmy prawdziwe rekiny w naturalnym środowisku.
Teneryfa jest ciekawym miejscem również dla turystów. Osławione Loro Park z całą fauna zwierząt, czy wodne królestwo – Siam Park, są chyba najlepsze na świecie! Do tego urozmaicony klimat i specyfika wyspy. buy bns gold Od gorących plaż przez pustynie, bogate roślinności, po majestatyczny El Teide – największy wulkan na kanarach!
Jednym słowem miejsce dla malkontentów. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Nieograniczeni ścisłymi godzinami posiłków w hotelach, zaopatrzeni w wynajęte auta śmigaliśmy ile gasoliny w baku w dowolnie wybrane miejsce. fjallraven rucksack chaussures timberland pas cher Rekonesans wykonany, w przyszłym roku zbieramy ekipę na wspólny, nurkowy wyjazd wraz z rodzinami na niezapomniane wakacje.